Rubriken finns nånstanns.

hej på er !
Vad ska ni göra idag ? Lite kul o veta ! :)
jag har ändå ingenting att göra så jag kan ju slänga in ett snabbt inlägg ^^
Jag har ju inte gjort nånting speciellt idag heller eftersom att veronica skulle bort :(
men jag är ändå rätt så trött :/ O just nu så sitter jag o äter på en melon klubba o smsar med fredrik ! ;) haha x') O jag har precis ätit krov m makaroner o så daimtårta till efterätt x')
nån mer än jag som älskar daimtårta? :D Jag kommer ihåg att sandra gör de ! ;) gud haha vilka minnen vi har haft :') saknar ! ajja men nu ska jag inte skriva så mycke mer för ja har ju inget o skriva om :/ . Men glöm inte o rösta på nummer 7 !  http://hhannas.se/2010/july/finalisterna.html#comment
haha förlåt för att jag är tjatig om det men jag tycker verkligen att nummer 7 ska vinna ! (:
pusshej !
 Bjuder !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0