Har förälskat mej i en låt! <3





hejhej ! hur mår mina läsare idag ?
Jag är bara lite trött jag ;) O som planerat så skulle jag vara med angelica o veronica igen, men jag orkade inte. ( förlåt veronica & angelica, men är man trött så är man ;). Haha, men just nu så sitter jag o lyssnar på musik! (: Tycker att ni också borde lyssna på den ! ;) Tryck på Play :D aja men vad ska jag göra idag då ? Har ni några förslag ? nånting som piggar upp kanske ? (: Jag ska iaf sitta kvar här vid datorn ett tag o sen blir det väll tv, o sen duschen. Men sen därefter så har jag ingen aning vad jag ska hitta på. Jag antar väll att jag bara ska ta det lungt här hemma. Haha fast att sitta vid datorn kanske inte piggar upp? :o Hah xD men att ligga i soffan o titta på tv brukar faktikst pigga upp mig lite grann! :D aja men nu ska jag sitta här o chatta med underbaraste veronica ett tag! :D
o tryck på play så får ni veta vad jag o veronica har för musiksmak ! ;)
den är sjuuuuukt bra, enligt oss ! :D 
kommentera gärna i kommentarsfältet o skriv vad ni tyckte om låten! (: 
pusspuss.





Kommentarer
Postat av: Veronica

Älskar den låten! Haha :D

2010-07-16 @ 15:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0