Natalie kom tillbaka! <3

hej alla söta läsare!
nu idag så har jag varit med Veronica o Angelica! Vi hade skit roligt som vanligt (: först så kom veronica hem till mej o sen drog vi till angelica (: ( så brukar vi ju alltid göra ! ;).
( O om ni inte vill bli frästade så ska ni nog inte läsa det här! ;). När vi kom dit så åt vi jordgubbar med glass! :D Vanliiiiljglass! vem älskar inte vaniljglass med jordgubbar? (h'
lite senare så drog vi ner o badade idag igen! (: Det va skit skönt i vattnet kan ja säga er !
Det va mycke kallare igår tycker jag. Veronica o jag fick typ panik för när vi va ute med nån slags ''surfing bräda'' ( asså inte en surfingbräda men nån sak iaf ! x'p ) så hållde vi på o drunkna hela tiden.
Folket som var där borde nog undra varför vi skrek så mycket ;o haha :'D menmen...
det vart inte så mycke sola för mej idag faktikst, men det kvittar för den här dagen vart perfekt ändå! Sen drog vi hem till angelica igen o diggade våran favorit låt '' Fulkultur - fuldans. '' Aja men sen tog ja cykeln o köpte nya pengar till min mobil. Jag vill ju inte bli av med mina gratis sms! ;)
O nu sitter jag här o gör ingenting. Btw, natalie ringde mej för ett tag sen. Fy fan, nu är hon framme.
Varför har du lämnat mej natalie? :'( fi fan va ja saknar dej gumman! <3


Jag bjuder på en bild på mej själv idag ! (:
o ja jag gillar webcam! (:
hihi.


Kommentarer
Postat av: janina

hej söt blogg , kika gärna in min blogg och lämna gärna en kommentar , kram :D

2010-07-15 @ 00:04:13
URL: http://thephilippina.blogg.se/
Postat av: Nella

Du påminner mig om min vän sofia ( sofiaofsweden ) =) lite så

2010-07-15 @ 03:45:03
URL: http://nellis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0