Hemma igen !




hejhej bloggggen,
Ja nu är jag på toppenhumör efter den perfekta dagen !
Kan inte trivas lika bra på något ställe som jag gör i stockholm !
allt fint folk o alla fina ställen som finns i våran huvudstad.
Det är sjukt vackert enligt mej, men dock så hittar jag inte där.
Det tog riktigt lång tid innan vi hittade dit till färjan faktiskt men det löste sej till slut ändå o vi kom på färjan ! (: o sen kom vi av vid grönan o gissa om jag var lite sugen på att åka insane då !
men sen när jag o natalie kom fram där vid ingången så vart jag lite skakis o tyckte det va lite otäckt. Så jag tänkte skita i det nästan, men som tur var så fick natalie mej o göra det. O de är jag sjukt tacksam över ! för annars hade jag aldrig fått känna känslan efter att man har åkt den roligaste karusellen nånnsin. Fast nu är det ju inte så att alla tycker att insane är den roligaste karusellen nånnsin men vi alla tycker olika ! (: Men buhuh! jag kommer fortfarande ihåg känslan i min mage när jag åkte upp där, jag bara skrek o tänkte '' Jag vill ner, jag vill ner! '' men sen efter att jag hade åkt den så insåg jag att den inte var så farlig o bara rolig. Det är därför som jag tycker att alla ska prova på lite nytt ibland. Många av mina vänner får ofta höra av mej '' Kom igen du klarar det ! du kommer bara må bra efter du har gjort det. '' som t.ex att dom ska hoppa från nån trampolin eller nånting. Aja men nu ska jag fortsätta o berätta om Grönan !
sen så har vi åkt flumride,kvatsen,flygandemattan,katapulten,pop-expressen o några andra (:
Det va sjukt roligt iaf! men tyvärr så hann vi inte vara där så värst länge eftersom att vi kom ju dit lite sent o för att vi skulle kolla i några butiker innan vi tog bussen hem. ÅH !
alla fina kläder o prylar dom har i sthlm! blir helt galen, exploderar snart ! :D
men vi kom lite sent så många butiker hade redan stängt :( fast jag hittade en butik med ett linne som jag tycke om ! O de va bara jag som köpte nånting faktikst :o haha x') sen gick vi till bussen o tog våran hemresa. Jag var så ledsen för jag ville inte åka i från underbara sthlm! :( Jag vill bara vrida på tiden o åka dit igen ! :( men nu är jag iaf här hemma o bara tar det lungt. Fick ju en hemsk fotverk efter dagen , aja jag slänger in en bild på underbara grönalund här jag !
puss !





Kommentarer
Postat av: Veronica

Nu är jag riktigt avundsjuk på alla som bor i sthlm! Och det är bah för att du sa att dom har alla snygga kläder och prylar där! +Grönalund! xD Haha, men vi får klara oss med det som finns i valbo och sandviken :P (Om man int bah åker te sthlm och shoppar, men orka göra det ;O ) Men jaja, än en gång säger jag bah; Hoppas ni hade kul ^^ Kraam (: <3

2010-07-19 @ 00:01:48
Postat av: ff

HAaha ! då var det riktigt skön dag dåe! ;)

hoppas du har sparat min klubba ;D

2010-07-19 @ 01:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0