Gooodish! (h'



Hejjj !
Ni kanske redan kan gissa vad jag har gjort idag ?
Jo jag har varit med angelica o veronica igen! :)
Fast jag tror att många av er redan förstod det ;)
Om jag ska berätta vad vi har gjort så blir det inte så mycket o skriva om jag ska va ärlig,
Eftersom att vi har varit inne hela dagen. O nej det är inte så bra att bara vara inne. Jag är också besviken på mig själv. Men jag vill ju inte sitta här o ljuga så det är ju bara o erkänna :/ fast det är ju flera folk som bara har varit inne också.... aja men vi har typ inte gjort så mycket. Så jag tänker inte skriva nå mera om de. Men jag vill passa på att be om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen. Men som ni vet så gör jag ju en massa annat när jag är med mina vänner, Så jag hinner inte med att blogga så jätte mycket tyvärr :/ men nu ska jag gå in o kika på några bloggar/hemsidor så det får räcka för den här gången ! (:
btw, mamma o pappa köpte lite godis till mej idag !

- en mega stor klubba ( som jag kallar det xD ) som innehåller 15 klubbor (:
o 2 guldbjörne påsar ! ^^


Sitter redan o äter på mina björnar nu! ^^

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0