emelie <3 veronica




Postat av: Veronica

Älskar den låten! Haha :D


- Ja det vet jag att du gör din lilla BigBang älskare ! ;)


Ni har nog läst att jag har varit med veronica i några dagar, Jo ni vet nog inte hela historian bakom allting. Men den ska jag berätta nu!
veronica & jag, vi är som systrar. Vi började som främlingar, sen fick jag chansen att lära känna henne. ( genom angelica ) o samtidigt lärde jag känna Ronja. Jag älskar dom två ! båda är helt ärligt som systrar för mig. Men det är lite sorligt för vi är typ bara med varandra på sommrarna. Och varför kan jag tyvärr inte svara på. Vi har kännt varandra i flera år nu, ingen aning om hur många?
men det känns som en evighet. Vi har kännt varandra jätte länge, men ändå har vi aldrig tappat kontakten. Det är nästan så att jag alltid längtar tills det blir sommar. För det är ju då som vi alltid brukar vara med varandra. Vi brukar alltid sitta o planera i förväg '' I sommar måste vi va! :D '' jag älskar dom stunderna som vi sitter o planerar de. För då känner jag den där känslan i kroppen, det liksom bara fastnar i huvudet '' JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN,JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN!'' o det bästa är att vi alltid håller dom löfterna. Jag behöver aldrig oroa mej för att vi inte håller våra löften. För veronica håller dom alltid ! Och varje gång som vi är med varandra så är vi så himla fåniga o fjantiga, men det är bara gulligt tycker jag! för det är ju våran egen grej! allting som vi gör är typ alltid oseriöst. Men vi vågar stå för dom vi är så vi tänker fortsätta att njuta av livet ! Veronica, du får mig alltid att le o du har fått mig att må bättre! tack för den underbara personen som du är o för en sjukt bra'a humorn du har ! /// emelie.
(L)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Naaw, det där vad det finaste du 'sagt'

Jag älskar dej med Emelie, och jag är så sjukt glad att jag träffade dej :D

2010-07-16 @ 18:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0