Dessie & Paow vänner igen ?

Hej !
jag gick precis in på dessies blogg & såg ett videoinlägg med henne & paow .
Förvånade mej sjukt mycket faktikst, eftersom att dom hade ett bråk för nån dag sen .
Jag tror dom bråkade iaf ? om ni läste paulinas inlägg så förstår ni nog vad jag menar .
Självklart är jag jätte glad att dom umgås igen, det har jag längtat efter såååå länge  !
men ändå så är jag inte så säker på att det kommer hålla :/ dessie kanske kommer att fortsätta o vara med alma & Paulina kanske fortsätter o vara med hugo,rosanna o dom där ?
Ja självklart ska hon vara med hugo , det är ju hennes pojkvän ! men kommer hon fortsätta o vara med dessie ? Jag undrar faktikst vem av dom det är som saknar dom tillsammans mest . Paow skrev ju att hennes liv inte bara går ut på att supa hela tiden osv . Men nu är dom med varandra idag ändå ? Jag är skit lycklig ! Jag kan inte beskriva hur lycklig jag är ! men jag är så rädd.
Tänk om det inte håller ? Jag hoppas verkligen det håller den här gången o att dom fortsätter o vara vänner . Jag läste även bland kommentarerna på paows blogg där hon hade lagt upp en bild på henne & dessie idag, de va sjukt många som va glada över att dom började vara med varandra idag . Ja, jag hoppas iaf att det håller nu  ! Mer kan jag inte säga än att jag älskar o läsa doms bloggar när dom skriver sina roliga inlägg efter dom har varit på fest o supit o allt . Det är lite roligt faktiskt, även om det är precis som paulina säger '' Livet går bara inte ut på att supa '' men det är ändå lite roligt tycker jag ! (: Dom är så roliga men deras videoinlägg mitt i natten ! :D
Men om ni har lust o läsa doms inlägg så gå bara in på
http://dessies.se
http://Paow.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0