ämelääää!



Visste ni att om man trycker på min profilbild så kommer en hel beskrivning fram, Och där står det att mina vänner kallar mig Emy. Jo det är mitt smeknamn det. Eller ja det är en del som kallar mej för det o jag trivs riktigt mycke med de ^^ Fast jag har bytt smeknamn lite hit o dit tycker jag faktikst. Först var det Emmeh o sen va de Emme o därefter var det Emy.
Fast emmeh o emme uttalar man ju lika fast dom ändrade på stavningen lite ;) Fast då har jag ju bara bytt 3 gånger. Haha jag tycker att det är ganska mycket jag :D men jag tänkte lägga in en bild på min outfit för dagen! :D eller ja outfiten som jag valde ut direkt efter duschen.. xD
vilket som inte va länge sen.
 Japp mitt hår har inte torkat på bilden. (:
 Jag direkt efter duschen, haha.
& Jag ville inte visa mitt ansikte idag :)
gillar inte o göra det efter duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0